2012-05-01

Det G(l)ömda Inka.

Är du det minsta intresserad av mystik, det oförklarliga och uråldriga saker...?
Då är mitt heta tipsa att kolla in denna sidan:
Hidden Inca Videos

Se bara till att ha gott om tid, för det finns en stor risk att du blir sittande och tittar på alla filmer.
De är inte så långa var och en, men de är många och otroligt intressanta. Risken finns att man ser samma korta film flera gånger dessutom..:)

Filmerna är en del i att marknadsföra resor/turer till just dessa platser, men det gör inte mig ett dugg iaf.
Hade jag pengarna så hade jag absolut redan bokat resan och turen på 14 dagar, men det skulle gå på en sisådär 50-60 000:- totalt.. Lite för mastigt för min plånbok.
Gör hellre en sådan resa istället för att svettas å trängas på Mallis i alla fall :):)

Men har du de finanserna instoppat i madrassen eller kudden, fundera verkligen på att åka.
Kan tro att det verkligen blir en upplevelse för livet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar