2011-01-24

Änglagårdsstrimmor..

Uppdaterat inlägg!
Såg nästan hela Änglagård idag (fråga mig inte varför..:)..) på TV'n, och blev lite paff när det är en kortkort sekvens där man har en bild på himlen och det är två mycket tydliga chemtrails och en av de mer sällsynta "svarta" strimmorna..
Du kanske har filmen hemma?
Kika på den, detta sker i typ mitten av filmen där Fanny tar cykeln och trampar iväg...

Är du en tekniskt begåvad person så får du gärna försöka plocka fram sekvensen/en bild.

Man kan se hela filmen också, lagom hjärnslö underhållning med lite skratt här och där.
Om man orkar med en överspelande Helena Bergström dvs..;)

UPPDATERAT!
Fann faktiskt en snutt där dessa strimmor är med! Sen nedan, mellan 15-19 sekunder in...:

5 kommentarer:

  1. Du tittade väl på Änglagård för du är en TV-freak haha, nä, skojar bara. Känner igen mig själv där. Menar du att det var Änglagård 1?

    Jag lägger märke till fler och fler filmer med chemtrails. Enorma bevis egentligen.

    Men natten till igår var för jäkligt, blev väck 03.16 av vad som lät som värsta B-52:or (gamla bombplan) kunde inte somna om, så jag gick upp och kollade, stjärnor och fullmåne syntes lite grand, men inom 20 min var det totaltäckt. Ytterligare en timme senare kom nästa plan. Milda makter tänkte jag, ska de lägga lager på lager nu.

    Idag är det en grågult sken och dimma. Men något stämmer inte, jag har gröna fingrar och blommorna inne börjar få konstiga blad. Själv har jag som allergi, det har jag heller aldrig haft. Obalansen fortsätter. Men här utanför har jag inte längre sett några döda fåglar, jag hittade ju flera i höstas eller om det var i somras, kommer inte ihåg.

    Men däremot har jag återgått till meditationerna och tittar mindre och mindre på alla doom än gloomvideor. Vill försöka lägga mig i en annan time-line, men ändå veta om vad som pågår. Men inte ha fokus på det. Det går trögt men det är som om dimman lättar i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Monica: TV-freak i viss mån, måste hålla koll på fienden sas. Annars är det mycket hockey som spanas in :)
    Japp, ettan från 91/92, när chemtrails inte var så"i ropet" som senare år utan en mer ovanlig företeelse.

    Det har varit lugnt med sprejande över Värmland senaste månaderna, men det är säkert bara tillfälligt.
    Det knepiga är ju att här verkar det som att det är mest trails på sommaren, för om man ska gå efter den officiella förklaringen så är det kylan som gör att värmen + avgaserna är det som gör det de kallar kondensstrimmor och att det sker under en viss temperatur.
    Men vi kanske har varmare längre upp i himlen på vintern än på sommaren ;);)

    Kunde man jämföra t.ex. en gran eller en tall från 1700-talet mot idag, så är jag säker på att man skulle finna dels det man kan vänta sig från vår verksamhet, men även sådant som man inte kan förklara på ett bra sätt (aluminium, barium mm)..
    Fast det skulle säkert finnas någon bra förklaring till det med :)

    SvaraRadera
  3. Hm Hockey, jag höll lite koll på det när Rögle hade kvar Kenny Jönsson, men annars vad det när de stora grabbarna var med i NHL, fast å andra sidan har ju Foppa satt igång igen. Jag hoppas hans fot håller bara.

    Jag visste inte att de hade chemtrails redan 91????? Vad tusan har jag varit. Förmodligen blivit skadad av att ha varit hockeymålvakt en gång i tiden. Ja, som tjej, det du.

    Värmland har ju mycket skog så skogen har nog tagit en hel del. Men frågan är om vissa delar blir besparade. Har försökt följa olika delar, det verkar som om de delar som har starka militära fästen blir besparade. Men det kan vara en fullständigt fel iakttagelse.

    Så du menar värmlänningarna ligger närmre himlen, hmmmmmm :-) Men helt klart längre upp än Skåne som förmodligen ligger under vatten snart. Vad jag gör här nere, fråga mig inte, jag hade hjärnsläpp.

    Enligt David Wilcock så kan kroppen stå emot och återställas efter en viss tid mot dessa kemiska ämnen. Hade varit bra om han haft rätt.

    Just nu håller David Wilcock på och undersöker Kinas roll kontra USA:s, ja även BRIC. Alltså Brasilien, Ryssland, Indien och China. De har gått ihop. Så kanske man ska flytta till någon av dessa länder???

    Det viktigaste var att få tag på rent vatten, sedan samla på sig en del mineraler, som himalaya salt och även socker, vad man ska med det till. Sedan ris och bönor. Hur gör man då när man håller på med LCHF??

    LÄste i Aftonbladet idag att vi kan konstatera att det inte finns något liv på andra planeter. Hur länge ska de förneka det. Vad ska jag kalla dem jag fått träffa på då. Som inte såg så lika ut som dig och mig, kanske man ska kalla dem utomjordiska journalister.

    SvaraRadera
  4. Väl gluttat! Till och med i den lilles tecknade filmer finns det gott om chemtrails på himlen. Normalisering, normalisering.

    Här i södra gästrikland har vi ganska gott om chemtrails. Ofta ett par plan med någon kilometer mellan sig som lägger en matta och bättrar på en gång i timmen eller så (exempel).

    Lackade ur och byggde en chembuster i somras så i närområdet försvinner spåren mer eller mindre direkt för det mesta, men lite längre bort hänger ridåerna kvar.

    Hursomhelst - detta med den svarta typen av chemtrails. Jag ser dem ganska ofta men har uppfattat dem som en effekt av att ett trail absorberar ljus. Den svarta linjen är alltså en skugga helt enkelt.

    I övrigt - tack för bra blogg!

    SvaraRadera
  5. Detta är otroligt. Jag trodde inte Sverige eller Skandinavien hade chemtrails.

    Detta får vi inte ta med en axelryckning. Sätt upp en videokamera med kraftig zoom och filma flygplanen.

    Om flygplan flyger i formation i Sveriges luftrum och de sprutar ut gaser så måste Sveriges regering och försvarsmyndigheter känna till det.

    Nekar dom om man frågar dom så visar man bara videobevisen och ställer dom mot väggen.

    Action grabbar. Inget "stoppa huvet i sanden" eller "vända ryggen till". Det är feglir om något

    Peter

    SvaraRadera