2009-04-29

Historien om Birgitta...

För ett bra tag sedan så fick jag ett mejl, med en önskan om att jag skulle skriva några rader och få fler att reagera gällande fusket i sjukvården kring Birgitta.
Varför jag inte skrev något om det då vet jag inte ärligt talat..
Då läste jag igenom sidan lite hastigt, med tanken att komma tillbaka.
Det gjorde jag tyvärr inte. Då.

Nu, på ren slump, så ramlade jag över sidan igen.
Och nu ska jag inte glömma att pusha för Mickes sida om Birgitta, och kampen mot det ruttna inom sjukvården.

Historien innehåller allt från förfalskade journaler och felbehandlingar till bisarra försök att städa upp sina misstag utan att tänka på individen.

Börja läsa om Birgitta och hennes historia här ----->>>>

1 kommentar:

  1. Hej !

    Del 5 i berättelsen om Birgitta är uppdaterad med uppgifter om ortopeden
    Mats Wilhelmsson på ljungby lasarett.

    Se vad SKL råkade missa....

    Direktlänk till just den sidan:
    http://www.totalskandal.se/sida11.html

    Mvh Micke Håkansson

    SvaraRadera