2008-02-09

Inget val i USA enligt Expressen?

Det är min spontana fråga när jag skulle kika på vad dom skriver om detta med Romney t.ex.
Har bestämt för mig att dom ska ha en temasajt för USA-valet som Aftonbladet har, men går bet på att hitta den.
Är det bara jag som är blind, eller är den bortplockad?
Nåt om Hillary finner jag, men inget mer. Söker jag så får jag bara träffar som med gamla datum, som denna godbit:
"Att hävda att man inte behöver vara opartisk när man bevakar det amerikanska presidentvalet är en solklar fällning i granskningsnämnden, säger chefredaktören på Journalisten, Martin Jönsson."
Nu var detta gällande förra valet, 2004, men det är väl inte så stor skillnad i bestämmelserna eller riktlinjerna idag?

Kanske bara jag som är helt blind, eller så har det aldrig funnits en sådan samlingssida...
Får kolla imorgon igen..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar