2008-02-04

Finn ETT fel

Jag letar med ljus och lykta efter ett ställe där jag kan på dessa uppgifter från Aftonbladet bekräftade.
Då menar jag att Ron Paul skulle vara ute ur matchen.....
Men jag finner ingen. Ron´s officiella hemsida säger inget heller om att han hoppat av...
Däremot så säger man att:
"Ron Paul Receives More Military Donations Than All Other Republicans Combined"

Här har Aftonbladet valt att lägga en fortfarande aktiv kandidat helt till handlingarna, tillsammans med de som lagt ner sin kandidatur!
Dessutom så är det en man missat att ta med SJU till som hoppat av....!!
Är det så illa att Aftonblaskan helt sonika går handlingarna i förväg, eller vet dom något resten av världen missat?
Visst kan det vara så att han ligger sist i alla mätningar man gör, men i Main så dängde Ron den gamle pingstpastorn Huckabee rejält i alla fall....

Återigen, så bekräftar detta min inställning helt. Media ÄR styrt....
An en gång ställer jag mig frågan: Vad gör det för skillnad om vi vet sanningen i Sverige?
Mitt egna svar kan du läsa om i föregående inlägg...

Är så jävla trött på att dom ljuger för oss ideligen!
Deras skitiga byk MÅSTE visas för så många som möjligt. Köp inte tidningen till att börja med. Gå inte in på deras hemsidor.
Skicka mejl i mängder och ställ frågor om varför man ljuger.
Visa att DU inte tror på deras lögner längre!

6 kommentarer:

  1. Jag fick svar av Gunnar Johansson på Expressen.
    min fråga
    > >HEJ!
    > >
    > >Jag ser att du glömt ta med en kandidat, nämligen Ron Paul. Varför är
    > >han inte med?
    svaret
    Hej, berätta istället varför han ska vara med. Jag vet att han har
    entusiastiska lobbare...men folkliga stödet är väldigt litet...han ligger
    så långt efter de andra...
    Gunnar
    slutcitat


    mvh
    Janneman

    ********* *PÅBÖRJAR KRYPTERAD eller SIGNERAD DEL* *********


    > >

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, Janneman...:)
    Det ska fläkta lite i kalufsen på honom...
    Vilken jävla inställning han har!
    Att han ligger långt efter, har inte det med mediarapporteringen i USA att göra kanske?
    Lille Gunnar kunde kanske ta och göra lite eget journalistiskt arbete för en gång skull, och luska i varför RP är "förbjudet" att prata om i media "over there"...
    Men inte då....
    Att han har dängt favorittippade Giuliani några gånger innan han hoppade kvíttar tydligen.
    Huckabee, som anses vara kvar än så länge, har han kommit före några gånger också...
    Ska bli intressant att se om han svarar på mitt senaste mejl.
    Däri har han även ett svar på frågan om varför han ska vara med.

    SvaraRadera
  3. Gunnar har nog glömt kalla fakta:

    20 miljoner gratispengar sista kvartalet 2007 från gräsrötterna. Människor med en röst var.

    Men kanske Gunnar litar på att "Diebold"-systemet stryker RP förr eller senare trots att han troligen får massvis med röster.

    SvaraRadera
  4. Sanningen ligger nog tyvärr nära din tes om maskinerna...

    Även om man dribblar bort honom, så har faktiskt en rörelse fått sin början som bara kan växa sig starkare...

    SvaraRadera
  5. Nu har cnn uppmärksammat hur lätt det är att hacka sig in i deras röstningsmaskiner. På mindre än en minut kan man få den att manipulera rösterna.

    http://www.brasschecktv.com/page/271.html

    mvh

    Janneman

    SvaraRadera
  6. Tack för filmtipset Janneman...
    Har omedelbums lagt upp den....

    SvaraRadera