2007-12-04

Ta reda på fakta..

Jag ska inte trötta ut dig med att återigen tala om att jag är mycket skeptisk till att vi har ett klimathot orsakat av människan.
Det jag tycker du ska göra, är att ta reda på fakta själv.

Använd exempelvis Aftonbladet, DN och Expressens "propagandasidor" för klimathotet som en källa för klimatalarmisternas argument och påståenden.
Du kan ha helt skilda uppfattningar än mig om mycket jag skrivit på denna blogg tidigare.
Trots det, så är jag övertygad att du ser den ensidiga rpporteringen som sker.....

Så, för att du ska ha en ärlig chans att kunna bilda dig en egen uppfattning gällande om klimathotet är det hot man påstår, så är min ärliga önskan att du tar dig tid att gå igenom följande bloggar.
Läs kommentarer, följ länkar och se filmer....

Tror på ett av människan orsakat klimathot:
Aftonbladet
Expressen
DN

Tror inte på ett av människan orsakat klimathot:
Moderna Myter
Klimatsvammel
Klimatbluffen

2 kommentarer:

  1. Aftonbladet
    Expressen
    DN,är dom typiska tidningarna som stödjer klimathot,av vilken anledning,Ja usa,s multi ligger bakom detta, ser ett nytt instrument att skinna världens befolkning på avgifter,sälja utsläppsrätter mm,inte lätt att gissa allt som de kan avgiftsbelägga,makt har dessa bovar.

    SvaraRadera
  2. Det ligger mycket bakom detta faktum, att man meddelar enbart argument från den ena flanken.
    Vilka styr media egentligen? Vad är deras mål? Vad vinner dessa osynliga krafter på att mänskligheten ska ändra så på sina liv?
    Jag har inga definitiva svar, bara aningar utan riktiga bevis.
    Minskning av befolkningen?
    Sämre standard för alla, för planetens bästa?
    Förberedelse för Peak Oil som är runt knuten?
    En av dom, eller allt?
    Ja, frågotna många, men svaren får jag nog inte förrän det är för sent att göra något tyvärr..

    SvaraRadera